اعزام زوج های بی بضاعت به مشهد مقدس 

اعزام زوج های بی بضاعت به مشهد مقدس 

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: روز گذشته به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری ۱۶ زوج بی بضاعت برای زیارت حرم مطهر رضوی، راهی مشهد مقدس شدند.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های کانون شهید باکری در مناسبت ها مختلف، برپایی جشن ازدواج آسان و کمک به شروع زندگی زوج های بی بضاعت است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: عید غدیر امسال یکی از این مناسبت ها است که جشن ازدواج ۱۶ زوج بی بضاعت در این روز فرخنده برگزار شد.


وی با اشاره به این که پس از برپایی جشن ازدواج آسان برای زوجین برنامه های دیگری نیز داریم، بیان کرد: یکی از برنامه های کانون شهید باکری برای این زوجین، فراهم کردن زمینه تشرف این زوج ها به مشهد مقدس است.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: در همین راستا روز گذشته به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری ۱۶ زوج بی بضاعت برای زیارت حرم مطهر رضوی، راهی مشهد مقدس شدند.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: این سفر ۴ روزه است و زوج های جوان علاوه بر زیارت آستان قدس رضوی، در کارگاه های مشاوره بعد از ازدواج که به همت کانون ترتیب داده شده، نیز شرکت می کنند.


وی اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این کارگاه ها، این است که زوجین با آئین همسرداری، اخلاق، سبک زندگی اسلامی و احکام و بیشتر آشنا شده و با فراگیری مهارت های زندگی بتوانند در کنار یکدیگر به سعادت و خوشبختی دست یابند.


وی یادآور شد: تاکنون با کمک بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری و با جلب کمک های خیرین، ۴۰ زوج به مشهد مقدس مشرف شده و در دوره های مشاوره بعد از ازدواج شرکت کرده اند.


حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: علاوه بر این نیز تاکنون چندین سری جهیزیه با مشارکت خیرین تهیه شده که به زوج های بی بضاعت تحت حمایت این کانون فرهنگی هنری اعطا شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم زوجین در پناه امام رضا (ع) زندگی سر شهر از عشق، محبت و مودت را آغاز کرده و سعادتمند شوند.

پایان پیام/ 586